Skip to content

Red progress bar is demotivating #242

Description

@hgeorgsch

Quoted from email from Siebe

Der er én ting til som jeg kommer på når det gjelder studentopplevelsen:
Det er at man får opp den røde bjelken med en negativ prosentscore som
(jeg vil tro) oppleves som demotiverende/skremmende. Jeg foreslår å endre
den slik at bjelken aldri blir rød, og at bjelken bare beholder samme
lengde når ratingen senker under nedre grensen. Konsekvensen er da at
studentene ikke kan se fra bjelken hvordan de ligger an. For å løse dette
problemet kan vi f. eks. skalere bjelken slik at venstre siden til bjelken
alltid korresponderer til den laveste ratingen som studenten har oppnådd
etter å ha oppnådd siste stjerne (eller til den vanlige grensen om
studenten aldri har kommet under den grensen).

Metadata

Metadata

Assignees

No one assigned

    Labels

    Type

    No type
    No fields configured for issues without a type.

    Projects

    No projects

    Milestone

    No milestone

    Relationships

    None yet

    Development

    No branches or pull requests

    Issue actions