Quoted from email from Siebe
Der er én ting til som jeg kommer på når det gjelder studentopplevelsen:
Det er at man får opp den røde bjelken med en negativ prosentscore som
(jeg vil tro) oppleves som demotiverende/skremmende. Jeg foreslår å endre
den slik at bjelken aldri blir rød, og at bjelken bare beholder samme
lengde når ratingen senker under nedre grensen. Konsekvensen er da at
studentene ikke kan se fra bjelken hvordan de ligger an. For å løse dette
problemet kan vi f. eks. skalere bjelken slik at venstre siden til bjelken
alltid korresponderer til den laveste ratingen som studenten har oppnådd
etter å ha oppnådd siste stjerne (eller til den vanlige grensen om
studenten aldri har kommet under den grensen).
Quoted from email from Siebe